31 oktober 2009

Sweet like suggar.

Var en tur hos en av håndball jentene igår. Nesten hele laget var samlet for å spise pizza, skrævle og kose oss. Funket bra det, holdt munn åpen meste parten av tiden, og jeg tror alle var ganske mette etter pizzane. Det var hvertfall jeg. Guud, så oppblåst jeg var i magen etterpå. På vei hjem, henta vi lasse. Så resten av kvelden hadde jeg kjærsten på besøk









Har blitt kjempe fornøyd med vesten min allerede. Genser med puffarmer fra H&M og Vest fra B-young.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hørtes ut som en kjempe koselig kveld, og kjempe søt vest du har fått deg! :-) Har forresten akkurat den samme genseren, puff-armer er søtt.

sv. Tusen takk for den kjempe koselige kommentaren, Nanna <3 Pleier å holde meg oppdatert på bloggen din også, du er kjempe flink! Og mange søte outfits :D

Nanna Charlotte sa...

Puff armer er veldig søtt og feminint. Barehyggelig <3 Takker for søte ord, alexandra <3