27 oktober 2009

Mange forskjellige trossamfunn.

Har egentlig ikke gjort noe som kan kalles særlig fornuftig i dag. Etter skolen var jeg ikke i form, bare helt utslitt. Tok meg noe å spise og satt på to episoder med lipstick jungel jeg ikke hadde fått sett. Deretter måtte jeg være litt flink. Gikk igjennom 4 RLE ark, med 29 spørsmål tilsammen slik at jeg så at svarene var riktige. Skrev også spanske gloser på lapper, slik at det skal bli lettere å lære seg de til i morgen. Etter å ha fått lagt bort alle tanker og vært en halvanen time på treninga, må jeg finne frem rle arkene igjen og sette i gang og bli litt smart på det.














Nå skal jeg sitte å lese og lese og lese om bahai, sikhismen, jehovas vitner og mormonene, helt til jeg har fått klister gjerne. Selvom det til tider kan bli kjedelig å lese til prøve når man leser det samme stoffet omigjen og omigjen, er rle noe jeg liker best å øve til. Det er ofte det er mye om forskjellige trossamfunn, og hva den og den religionen handler om, jeg som er kristen, men ikke religions kristen. Tenker ikke så mye over forskjellene og sånn, men man lærer om forskjellige regler og levemåter, et område jeg fint kan ha mange meninger om.

Ønsk meg lykke til æ, dere :-)

Bruker du mye tid på øving til prøver, lærer du fort, har du klister gjerne?

1 kommentar:

karoline sa...

nope.. Niøver som regel dagen før, lærer ikke fort i det hele tatt! og har ikke noe klister på hjernen i det hele tatt.. ;p må få alt inn med teskje. Uffameien! :)