26 oktober 2009

Nøff, nøff, nøffff.

Når julen er på vei, er det mye som også skal følge med. De fleste har nok allerede vært borti en pose med jule marsipan, pepperkaker eller julebrus. Det er utrolig mange som liker og gleder seg over disse små tingene, de hører med og gjør noe litt ekstra med jule tiden. Siden jeg var liten har vi i familien, hvertfall på mammas side, spist griselabber. Enten så liker man det, eller så syns man det er for mye. Selv har jeg som regel alltid spist det, med noen unntak. Men når jeg fikk det istad, følte jeg en vinter/ jule stemning med en gang. Det er jo ikke lenge til jul i det hele tatt, og jeg gleder meg kjempe masse merker jeg.




















Har du smakt, spist griselabber før? Hva syns du, liker du det eller ikke?

Nå skal det gjøres litt lekser, før kjærsten kommer en tur :D

3 kommentarer:

Stine H sa...

Griselabber har jeg aldri smakt, og jeg er nok for pysete til å smake det også! :P

Camilla sa...

sv; takk, søta!:)

tante Turid sa...

Svinelabber är göräckligt, tycker jag, men min f.d. man Torkel älskade det så vi hade det varje jul. Smaklig måltid!