18 november 2009

Hårete.

Tenkte jeg skulle prøve å lage et innlegg der jeg viser en sveis, oppsatt. Har hatt den en gang før, dagen før konfirmasjon min faktisk. Så, skal prøve å forklare dere hvordan jeg gjør det.

1. Siden jeg ikke bruker børste sånn til vanlig, grer jeg igjennom håret med fingrene mine. Først deler jeg opp i midtskill, men siden jeg ikke har det som vane, lager jeg den litteran på siden.















2. Deretter tar jeg det ytterste håret, bare litt og begynner å tvinne. Fester bak med fliseklemmer/ lus. Dette gjør jeg mest mulig likt på begge sider.















3. Og til slutt deler jeg opp det utslåtte håret i tre og fletter en helt vanlig flette så langt som mulig. Drar litt i det håret som er tvinna og rufser opp og drar ut litt hår på sidene, slik at det blir sånn jeg vil ha det.















Om dere ikke har tenkt å prøve ut, eller ikke vil gå med midtskill. Håper jeg at jeg klarte å forklare det slik at det virket like enkelt som det er å lage den. Easypasy!

Ingen kommentarer: