18 november 2009

Skræll, sa du?

















Fins ikke høy i hatten for tiden. Kroppen er like dårlig som kvaliteten på bildet, om ikke værre.

Norsk tentamen gikk greit. Til en stor forandring gikk det mye raskere enn vanlig, men denne gangen prøvde jeg på noe jeg aldri har skrevet før, nemlig å skrive en kåseri tekst. Burde nok heller testet ut dette på en skrivedag, men hvordan skulle jeg ha kunnet det, når jeg lærte meg det i går. Kunne jo ha valgt og skrevet en artikkel, et leserinnlegg eller no jeg har gjort før, men hadde lyst til å prøve noe annet. Får bare håpe det ikke gikk helt skjæis. Tentamen teller jo mye på karakteren til jul og det er jo tross alt disse karakterene vi søker med.

Ble ikke noe juleverksted på meg, og treninga står vi over. Satser på å bli kvitt mesteparten av det som holder kroppen min nede for tiden.

5 kommentarer:

Sara Adolfsen sa...

God bedring :)

Nanna Charlotte sa...

Takker for det, nok en gang :D

Stine H sa...

God bedring vennen min<3 :)

Anonym sa...

hva slags størrelse har du onepiecen din i? <3

Nanna Charlotte sa...

Onepiecen min er i størrelse S. Den er 150 - 160, målene er fra halsen og ned. Jeg er 166. Og den er mer enn stor nok :-)