29 november 2009

Her kommer jeg med flere antrekk jeg har satt sammen ved hjelp av polyvore.com og noen spørsmål til dere. Først og fremst vil jeg si at jumpsuiten kan helt klart brukes på julebordet i følge meg og min mening. Bare den bærer ett litt mer pyntet preg enn den du vandret strand inn og strand ut i i sommer. Hvor mye tilbehør man skal ha til, er helt enkelt og greit opp til deg selv.

Også ville jeg bare ha med at lange kjoler er en fin mulighet det å! Nok en gang etter min mening.
















Funker det med jumpsuiten på julebordet?
Hot or not med lang kjole?
Skal jeg fortsette med antrekk tips?

2 kommentarer:

Stine H sa...

Jeg syns du skal fortsette med antrekktips, men da vil jeg gjerne vite hvor klærne er fra:) Likte veldig godt den lange kjolen!

Pernille S sa...

Ja, det funker :D
Er ikke så glad i lange kjoler, spørs helt på kjolen.
Fortsett med sånne tips, jeg liker det! :)