21 november 2009

Påminnelse.

Gjorde ikke særlig stort etter å ha kommet hjem fra skolen i dag. Satt meg til i sofan, så på sex and the city episoder, surret på datan, spiste og dro på trening. Treninga var utrolig slapp i dag. Var ikke mange, så hadde det bare morro. Gjorde noen skyte øvelser og deretter noen øvelser for å teste ball følelsen. Vidre ble Lasse med meg hjem. Har fått med oss de fleste av programmene som følger med på en fredag, spist kina mat og kost oss!












Tenkte jeg skulle minne dere på at jeg har spørsmålsrunde litt lengre ned. Avsluttes på søndag, og regner nok med at det kommer på video. Så bruk de siste mulighetene nå. Lurer du på noe, bli kvitt spørsmålstegner da vel.

- Legger meg jeg nå, så nAtaa.

3 kommentarer:

Julie V' sa...

Sv: Tusen takk. Det var hyggelig :)

Nanna Charlotte sa...

Barehyggelig :D

emilia sa...

SV tusen takk :D