21 november 2009

Movietime!

Nå skal jeg dra og treffe kjærsten, skal en tur ut å se filmen alle snakker om.











Om en times tid står Lasse og jeg med biletter i hånden og klare til å gå inn i kinosalen. Så klart er det New Moon vi skal se. Har hørt både negativt og positivt om filmen. Noen liker den like godt som twilight, elsker den! Andre var skuffet over alle forventningene og ble ikke like fornøyd denne gangen. Blir spennende å se hva jeg syns. Har både sett og lest twilight, lest new moon og eclips, og jeg er helt hekta, syns disse er helt utrolig bra. Nå gleder jeg meg!

5 kommentarer:

Stine H sa...

Kos deg på kino da! <3
Ikke klyp Lasse for hardt når det begynner å bli skummelt da ;P

Hanna sa...

Hahahhah, Stine.

Pernille S sa...

Jeg syntes den var bra! :D

Nanna Charlotte sa...

Slapp av Stine, han fikk bare et blått øye ;P hihi <3

Nanna Charlotte sa...

Me too! Likte filmen veldig godt og gleder meg bare enda mer til 3'ern :-D