13 desember 2009

Bør ikke være kjole.

Lærer så lenge man lever. Det gjør jeg også, så denne gangen fikk jeg med hvor de forskjellige plaggene er fra.

Skjørt er noe jeg selv ikke har tenkt så mye over oppgjennom, men i det siste fått helt dilla på. Særlig de som er lange nok til å ha under brystet og ned. Det har vel surret en forbindelse mellom eldre damer = skjørt i hodet mitt før i tiden, men etter å ha funnet et par skjørt som har vært lange nok og bært et mer yngre preg har jeg som sagt fått helt dilla. Lagde to antrekk jeg brukte skjørt, også en fin mulighet å bruke på julebordet.



Skjørt - Topshop
Topp - Mrsh.se
Armebånd - Zappos.com
Øredobber - Net-a-porter.com

Skjørt - allsaints.com
Topp - net-a-porter.com
Armebånd - amritasingh.com
Øredobber - Zappos.com
Sko - Heels.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvordan klarer du å sette sammen slike antrekk ? Du er utrolig flink!

Nanna Charlotte sa...

Takk takk, hyggelig å høre sånt :D

Hmm, har alltid hatt sansen for å sette sammen slikt og liker å prøve ut forskjellige kombinasjoner.