14 desember 2009

Fins alltid noe stæsj!

Etter å ha tilbrakt ettermiddagen på Nordby shoppingcenter, står fortsatt julegave kjøpene mine på lik linje med null. Senteret skuffet meg i dag, fant sånn halvveis noe jeg hadde i tankene om en av gavene, men størrelsen var feil. De hadde heller ikke noe som fristet meg av tøy eller andre jentesaker, så har endt opp med ett av to. Enten er utvalget tamt og dårlig og ikke av det slaget jeg oier over, eller så er det jeg som har det jeg trenger og ikke har behov for noe nytt.

Utenom litt stæsj som ropte til meg og skulle være med å bidra til å fullføre antrekkene mine da. Nydelig hipster som er helt skjønn i silke stoff. Amulett og armebånd som sklir rett inn i klærne mine. Mangler bare ringen til armebåndet nå, så skal jeg ikke klage!















Nå venter finalen i 71'C nord, Lipstick jungel og to episoder av sex and the city utover kvelden, i tillegg også mange vidunderlige fristelser. (Wienerbrød, wienerstang med sjokolade, vanilje hjerter, kanel snurrer og sure smukker)

Ingen kommentarer: