23 desember 2009

Dagen før dagen.

Lille juleaften kom hit som et skudd, bare en dag igjen nå til selveste julaften og jeg har julestemning på topp! Våknet helt utvilt av meg selv rundt ni i dag (ille tidlig), men etter å ha skjønt at det var kaldt og ganske så tidlig la jeg meg godt under dyna igjen og sovnet på 1,2,3.

Etter å ha stått opp 150 minutter senere, hadde jeg lyst til å utrykke jula. Noe rødt! Endte derfor opp slik, for hoved tanken var å kunne få bruke veska mamma hadde strikka til meg når rødnisse gjengen var poppis. Har vært sammen med Stinemoor hele dagen, pratet, spist grøt, byttet gaver og laget proff julekort.















Genser H&M Kjole Hellas Tights Voice Øredobber Gina















Guud, som jeg elsker denne søte saken, er det noe som preger jule antrekkene mine er det denne hjemmelagde nydlingen mamma fant på til meg.

Som sagt, julestemningen er på topp med masse gave innpakking, høy julemusikk (jeg nynner), gløgg, dempet belysning og lys i alle varianter, jule mat, det snør og snart julefilm med familien! Lille julaften er alltid så koselig, men dette året er gleden av jula vell på plass og alt har blitt mye bedre. Akkurat som jeg har blitt sjuu igjen, gleder meg som en unge!

3 kommentarer:

Marie sa...

Jeg lager dem i photoshop. Men jeg tror det også finnes forskjellige nettsteder der du kan lage det. Prøv å google "create a gif" eller noe i den duren, så tror jeg nok du finner noe!
Lykke til!
-Du må forresten bare spørre igjen, om dette ikke var til hjelp.

God jul :-)

Unknown sa...

God jul til deg og familien, Nanna!

Klem Susanne

Nanna Charlotte sa...

Tusen takk! Og lige måde.

Good Juul :-D