24 desember 2009

Julemorgen.

Kom meg rask ut av senga i dag morges, pakket opp strømpe gave, tok ut flettene og fikk på meg onepiecen. Tok en tur innom post kontoret og byttet gavene med maiken, leverte alle hos Mimmi og Nenne og fikk kjøpt diverse små ting som trengtes til kvelden. Ille viktig og være hjemme igjen til elleve for da skulle jeg sitte godt i sofakroken og få med meg tree nøtter til Askepott

Brukte femti minutter av gårsdagen til å flette ti stykk fletter i fuktig hår for å gjøre noe annet med håret i dag. Vasket håret, delte opp i sånn circa passe store mengder og flettet stramt. Så vell ikke helt bra ut der jeg sto, men hva gjør det når jeg bare skal hoppe til køys.















Og vips ble det stort og bølgete. Regner med at jeg sette det opp på en eller annen måte, om jeg ikke forandrer mening og gjør om helt. Får see hva det blir til. Nå er det hvertfall litt rydding på meg, før Donald duck og vennene hans kommer på tv'en.

Hva må du få med deg på julemorgenen ?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fin du ble på håret og smil oftere med tenna. God Jul <3

Nanna Charlotte sa...

Hyggelig å høre sånt :-) takk for det! God jul, til deg åå :D

Anonym sa...

Utrolig fin du ble på håret! og foresten nyydelig header :-)
Kleeem fra marte<3

Nanna Charlotte sa...

Thank U Marte ;D <3