29 desember 2009

Ganske deilig, men ikke smart.

Dagene blir ikke veldig spesielle for tiden og det skjer ikke stort. Har fått inn en dårlig rutine og sovner ikke søtt før klokka er mellom tre og halv fem på morran, så dermed kommer jeg meg ikke opp før klokka er nærmere to og derfor får jeg ikke hvilt øya igjen før det er godt over midnatt. Håper denne rutinen bare kom av at jeg var helt inni twilight bok 4 og ikke ville legge den fra meg når jeg burde og at tanken på at det er fri og det ikke er så farlig at jeg er lengre oppe har kommet om og om igjen. Nå er jeg ferdig med hele twilight sagaen, litt trist igrunn. Jeg likte å lese om Bella og alt hennes liv bydde på. Må også si at jeg ble ganske fascinert av Renesmee(?) og kunne nesten tenkt meg å blitt rørt av hennes lille hånd selv.

Etter å ha sovet lenge i går og kommet sent igang, fikk vi besøk av noen venner også var jeg sammen med kjæresten. Ble døping til tusen og jeg var såklart sterkest (bare i drømmeland) hihihi, etterfulgt av kakkao, kanelboller og mere kos <3

Fikk en litt annen start på dagen i dag når vi skulle til byen med Oldemor for å årne et par småting halv tolv. Fy søren, så trøtt jeg var når klokka var elleve og jeg måtte opp av senga. Hjelper nok litt på å få på plass døgnrytmen igjen når jeg må opp tidligere i morra også. Uansett så får vi tenke mer på dette når skolestart ligger på lur, fåreløbig holder det å tenke tanken at det er ferie.

Salg er kjetk, også i romjulen. Ble to par sko - høye støvletter og pensko - og en sterlinks til 10kr fra loppis på meg i dag.

Ingen kommentarer: