27 desember 2009

Jente morro uansett alder.

Bluse Alletiders (Saint Tropez) Ola Shorts Selfridge Strømper Noanoa Armebånd Lykke, Veromoda, H&M og Litt snob.











Dro til Sarp i bursdag istad - to timer etter at jeg hadde stått opp - så det er det dagen har gått til. Hurra for søskenbarnet mitt som fyller 17 år i morra! Spiste mat og kaker, snakket, søskenbarnet mitt på 8 (trenger en unnskyldning) og jeg satt og kledde på forskjellige kjendiser inne på stardoll. Kom over Twiggy, og fy søren så mye tøft de hadde lagd for hennes garderobe.

Falt helt for disse klærne, og hennes tjukke lange flette som syns så mye foran. Gjett om jeg skal spare! Hadde heller ikke gjort meg noe å finne plagg som var nesten like om ikke helt like...





















Etter å ha sett meg med en del outfit av det jeg har, syns dere kanskje ikke at dette er helt min stil (eller smak), dere skjønner kanskje heller ikke hvorfor jeg likte de så godt, men uansett, jeg falt helt for de med en gang jeg så de. Om ikke, kan man si "Forandring fryder"

Hva syns du om klærna ?

Ingen kommentarer: