24 desember 2009

Ha en riktig God Jul!

Nå er jeg helt klar fra topp til tåå. Drar bort til Mimmi og Nenne i det nærmeste minutt og skal ha en suveren julefeiring sammen med alle genrasjoner. Videre er nok programmet ganske likt mange andres.






















17.00 Middagen er av ordentlig norsk julemat. Ribbe, medisterkaker, sosisser, rødkål, surkål, brunsaus, tyttebær og alt det andre som preger julemat bordet. Middagen blir etterfulgt av riskrem med rødsaus der jeg pleier å ha konkuranse innstink for å finne mandelen. Grisen er søt, litt god, men ikke så viktig.

19.00/ 20.00 Åpning av pakker. Noe som varierer litt på mengden, men som regel tar resten av kvelden. Har ingen tro på at vi blir tidlig ferdig i år, for her fins det gavmilde personer. Lurer på hvilke pakker som er mine, har ingen anelse eller vet om noen dette året, så nå er det spennende!

Innimellom alle pakkene blir kaker og kaffe satt på bordet, alt er hjemmebakt, så gleder meg til å døtte inn masse godsaker.

Dette er nok en av de beste høytidene. Hvertfall til å tilbringe sammen med familien. Kos dere masse alle sammen, gjett om jeg skal!

Heijdåå

4 kommentarer:

helena sa...

søta! herlig kjole!

Nanna Charlotte sa...

Takker :)

Anonym sa...

Du er en nydelig jente! Akkurat som en engel <3

Nanna Charlotte sa...

Nthåå, koselig å høre sånt :D