22 desember 2009

Husk å få med alle.

Nå er jeg ganske så sliten, og skal om ikke så lenge krype pent under dyna. Startet dagen med vasking og rydding i huset til tante og onkel, hjalp til med det meste og fikk et bra resultat. Spiste middag sammen med dem og joa, deretter ble joa og jeg hentet av mamma og pappa og vi dro videre inn til sarpsborg for å få unna resten av julehandelen. Det klarte vi med glans.

Nå er alle gavene på plass fra min side, pakket inn og lagt mye kjærlighet ved. Gjenstår bare å få utlevert de.















Klart også å passe på at jeg skulle få slippe å fryse mest mulig i juletiden/ vinteren så ble en oversize strikka genser og tights fra Bikbok og strømper fra Noanoa på meg. Samtidig som jeg skal holde det meste på plass ved hjelp av undertøyet fra HM. Lover godt!















Nati natt..

Ingen kommentarer: