17 desember 2009

Omringet av jul.

Dagens antrekk var Barcelona skjorta mi, Champagne farget skjørt, hvite strømper og medaljongen!















(Skjønner tydligvis ikke hva som menens med "viser bildene senere", men men, fant ut at det var like greit å vente med å vise det til jeg skal bruke det) ...

Lunsjen gikk raskt unna, taco var faktisk helt greit. Det smaker jo godt selvom det ikke finnes noen julestemning over det. Så på "American pie 7" noe som dro ut tiden, men godt kunne vært foruten. Julemodus fant ikke sted i dette innholdet heller. Godis til filmen funket bra da, og så snill som jeg er så deler jeg med meg nå i jula. Heldigvis har jeg også et så søtt gull som årner slikt at jeg slipper å gå hjem i kulda med den gigantiske tupperware boksen min! "Engel du".

Blitt pynting av juletre i dag sammen med Mamma, endelig har vi byttet ut gull og rødt, med hvitt og sølv. Blitt så mye finere og lekkrere og jeg er ordentlig fornøyd med jobben! Nå kan jula bare komme!

2 kommentarer:

Stine H sa...

Er så glad i deg<3 :)

Nanna Charlotte sa...

Ille glad i deg å <3