16 desember 2009

Smil fra øre til øre er ikke stort nok!

Da er prosjektet i boks. Helt ferdig faktisk! Fremføringa gikk greit, fikk bra, men en del "Også" på meg, men men, det er jo jul jo. Har bare førjuls kos igjen på skolen, så kan ikke klage. Bare smiler!

Gikk rett fra skolen og til byen sammen med Maiken i dag, fyy så kaldt det blåser! Men får heller se det positive og ikke klage her heller, det er jo -5 og et tjukt lag med snø som fortsatt ligger. Stort smil!

Spiste herlig baktpotet på bryggerhuset, og kunne ikke hatt det bedre med søte omgivelser. Kjempe koselig å sitte for seg selv i topp etasjen, prate om akkurat det som faller seg inn og nyte en kjempe god lunsj. Større smil!

Fant første julegave i dag, endelig! Et punkt mindre på lista. Fant også en del ting, og hinta ivrig til Maiken om hva hun kunne pakke pent inn til meg. Gleder meg til Jul. hihi. Venter bare på at hun skal gjøre det samme, slik at det blir enklere for meg å vite hva jeg skal pakke inn og stå med på døra hennes. Lure smil. Hmmm?

Var heftig salg på voice i dag, 70% på alle varer og 50% på alt Jean Paul. Kom happy ut med tre ting (Viser bilder etterpå). var ikke det som var planene, men når det blir på den måten er det for ille om man ikke skal skjemme seg selv bort i før julen å? Enda større enn størst smil!

Etter å ha vandret rundt i en stund, var det godt å kunne legge seg ned i solariummet og få i seg varmen. Føler meg til Freshere nå, men blir nok bedre i kveld nå jeg har fått trena og dusjet.










I kveld skal jeg hjelpe mamma på kjøkkenent, gjøre klart til i morra og få enda en smakebit på julaaa. Vi blogges!

Ingen kommentarer: