29 januar 2010

Ikke alltid like lett å holde seg på beina.

Her kommer et nytt forsøk på å blande inn litt svart i antrekket mitt; Skjerf, Hansker og Bukse fikk bli fremmede denne gangen. Liker det jeg, hva syns du ?






















Strikkajakka er mer lilla enn det kommer frem på dette bildet.

Strikkajakke Individ Skjerf Gammelt Skinnbukse B-young Støvletter Bianco Hansker Dixie

Har gått på trynet to ganger i dag, eller på ryggen om vi skal være mer konkret. "Fikk nemlig den mot meg når jeg fortalte om at jeg hadde gått på trynet, men falt egentlig på ryggen" *ler* godt. Glade meg danser rundt med armene til Lasse og vips ligger jeg på ryggen når han ikke er oppmerksom. Andre gangen skulle jeg så fint køle med beina til en kamerat foran for å få han ned på kne, tror du ikke jeg heller ville ligge langflat midt i veien.

Og når du er instilt på å måtte gå den lange veien hjem fra skolen og vet det blir kjedelig, kan du ikke smile mer, enn når du faktisk blir plukket opp på veien. Ble en liten omvei når jeg ble med tante i butikken og å hente søskenbarna i barnehagen, men hva gjør det når det er surt ute og du kan bli kjørt den lange veien hjem til døra istedenfor.

Om ikke så lenge, drar jeg til Kjæresten og tilbringer fredags kvelden der, alltid like kos ♥ Regner derfor med at jeg ikke hører fra meg før i morgen, men slapp av jeg lever for det. hihi.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Enkelte dager virker som om man er ment til å ligge å krype på bakken. Hender litt vel ofte ;)
Liker klesstilen din, veldig snasent.

helena sa...

superlekkert outfit! elsker støvlettene! :-)

Nanna Charlotte sa...

Hahha, jaa. Bakken og jeg har blitt gode venner ;P

Takk for det begge to!