30 januar 2010

Mine topp 5 kjoler.

Flyttet søndagen over til i dag, må tidlig opp i morra , så hvorfor ikke ta en treg dag i dag. Våknet av meg selv når klokka var to, satt med ned med et blad (som jeg skal anbefale litt fra i morra), spiste litt før jeg gikk i dusjen. Ble skrubbing og vasking fra topp til tå, så tror ikke jeg kan føle meg freshere akkurat nå.

Fikk lyst til å vise dere mine topp fem kjoler for øyeblikket;
1. Rosa/lilla kjole fra Litt snob. Tynt stoff, tre lag, paljettene setter prikken over i'en. Helt skjønn.






















2. Hvit blonde kjole fra B-young. Ser ut som mormors hekladuk, men den er innmari nydelig.






















3. Baby rosa rysje kjole fra Bikbok. Litt dyp utringning, men med en golfjakke blir den helt sukker søt.






















4. Gammelrosa frynse kjole fra Message. Digger det at kjolen er semska. Blir litt tøffere og kjolen kan lettere brukes til hverdag om den tones en del hakk ned.




















5. Blå kjole jakke fra "Face your fear and do it anyway". Mer enn jakke, men har blitt helt forelska i blomstermønsteret. Jakker er ogsåhelt himmelsk å ha på.






















Som du sikkert ser er mange av mine favoritt kjoler fortiden rosa, jajaj. Gjør ikke noe om jenter bærer rosa.

Hvem kjole likte du best?

Ingen kommentarer: