22 januar 2010

Man tror man har kontroll.

Opplevde noe rart på skolen i dag. Heldigvis ikke noe farlig, men ganske så ekkelt...

Kom inn på biblioteket etter et friminutt, gikk sakte fremover og pratet med noen og enhver før det plutselig helt ut av det blå begynte å skurre for meg. Bildet flyttet seg kjapt frem og tilbake og jeg så absolut ingenting. Prøvde forsiktig å sette meg på kanten av pulten, men føltes ut som beina kløna bort den muligheten. Gikk sakte over og støttet meg til veggen, så ble alt svart og deretter var jeg i bakken. Takk og lov for at Ida følgte meg nedover og så mange andre sto rundt meg, kunne jo blitt mye verre.

Fikk tak i noen av lærerne og de ville ha meg til sjekking, selvom bevisthet og praateevnen var like fin noen sekunder etter at det skjedde. Ble kjørt bort til fast legen, der jeg ble spurt om litt av hvert, målt blodtrykk på og til slutt satt han noen elektriske biter på meg som viste meg på skjerm. Alt var helt supert med meg, helt frisk og i hannes språk var skjermbildet "kjedelig". Akkurat når det gjaldt denne saken var det helt greit at han syns det var kjedelig og jeg fikk gå med bekjedene om at jeg hadde hatt et blodfall. Vemmelig var det, men han sa det kunne skje uten noen spesiell årsak.

En annen tanke jeg tenkte å lufte samtidig som denne hendelsen. Skrev lett uten noen bak tanker om at Ida skylde meg en etter gårsdagens oppvarming av hennes totter. Litt rart at gjenngjelelsen ble gjort så raskt etter?! Hmm, hvertfall takk til deg Ida

Har dere opplevd noe slikt før? Hvor og hvordan skjedde det for deg ?

2 kommentarer:

VARTING sa...

Det har skjedd med meg TRE ganger før. Kjempe ekkelt er det. Håper du slipper unna med bare en gang da :p <3

Nanna Charlotte sa...

Har det bare skjedd helt uten videre på deg å? Jaa, får håpe det :-D