23 januar 2010

Fra garderoben x too

Startet dagen i dette:










Skjorte Vero Moda Pels vest Cubus Strømper Gina Sokker Oslo

Tokk også ibruk mine hjemmelagde lilla perla øredobber. Er ikke ofte jeg har brukt noe som de passer til, eller husket at jeg har hatt de. Så hvorfor ikke bruke de når man både husker at de ligger nederst i skrinet og har noe det funker til.

Deretter skiftet jeg til dette:




















Kjole Lykke Underkjole Risøe Strømper Gina

Var bedt i Bursdag til Pia (mora til Lasse/ svigermor, hihi). Fant frem en kjole jeg er så innmari glad i og har brukt en del. Men i helt forskjellige annledninger og sammenkomster. Innvester i noen spesielle plagg som kanskje koster litt ekstra men som du får brukt mye og ikke går lei. Lurt.

I morra - eller senere i dag - venter det en kamp mot Bjørnskog /bjørndalen. Regner med det vil bli en gjevn kamp, men hadde værtdeilig å stikke av med to poeng til.

Heiijdåå, nAtaaa <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Nanna Charlotte sa...

Å, så hyggelig :-) kom gjerne igjen.