30 januar 2010

Litt sliten og passe mett.

Nå har jeg akkurat kommet meg hjem fra Barnevaktpass. Har sotti der fra seks til rundt ett, og nå er det vel på tide å snart komme seg i seng. Under ser du bilder av dagens antrekk, med hovedpreg av gårsdagens overraskelse. Fikk nemlig skjerfet av Lasse. Bestemora hans har vært kjempe flink å strikket det. Falt helt utrolig godt i smak!





















Øredobber og Armebånd fra Lykke, Skjorte fra Bikbok og Bukse fra Gina.

Derfor ble det min tur til å overraske han litt i kveld og vise mine gode kokketalenter. *ler* Lagde crepes til dessert, helt sinnsykt hvor godt det er. Tror jeg nådde frem til hjerterota med denne godbiten. Se ordtaket. "Veien til en manns hjerte er gjennom magen"

Koser meg med hvitløksbrød og scampi for øyeblikket. mmMmm! Nei, nå er det på tide å slå av. Må som sagt opp tidlig i morra. Natta bloggen <3

Ingen kommentarer: