28 februar 2010

Du och jag!

Fortsatt like forelska, om ikke mer, etter en hel vinterferie omtrent i innerlomma til kjæresten! Du er så ubeskrivlig og jeg har det vidunderlig bra sammens med deg...


















Hele helga har jeg vært på overnattings besøk, tilbrakt alle dagene ved siden av han, spist gode frokoster, slappet av foran tven, pratet masse, sett han klippe seg, pusset tenner sammen, ledd, gråte, blitt trøsta, sovet godt, babblet rare ting i søvne, årnet oss, spist enda mer, vært i bursdag og i dag var jeg med han på isfiske.

Hadde en morsom tur uten noe tegn til fisk, men aldri har jeg vært borti noe så kaldt. *ler* Fikk til å borre hull i isen helt alene da, så jeg er stor fornøyd med dagens utflukt. Rart hva man holder ut når man er forelska?!

Helga og vinterferien har vært helt fantastisk. Kan ikke forestille meg hvordan det skulle vært uten han nå, for han er en så stor del av meg som person, han er min, jeg hans og vi er oss. Sånn er det bare nå. Har vært godt å ha armkroken hans lett tilgjengelig i disse dager, men det er det jo hele tiden. Jeg er så heldig. Innmari deilig å trygt kunne si at jeg også vet at han ikke har blitt lei av meg, til tross for at vi har vært sammen 24/7 i en uke. Minus en halv dag hjemme hos mor og far. Også helt greit å høre at mamma har savnet ungen sin litt..

(skjønner at dere kanskje syns dette blir for kjæreste-aktig innlegg, men er du forelska, har det bra og setter pris på kjæresten din, skjønner du hva jeg prater om)

ELSKER DEG...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig søtt skrevet, Nanna!

Nanna Charlotte sa...

Hihii, lett å skrive når man virkelig tar det frem fra hjerterota :))