13 februar 2010

Ikke helt slik jeg hadde tenkt meg.

Ble hjemme fra skolen igår, grunnet braa med hodepine. Etter å ha sovet til ett og hodepinen hadde gitt seg og heller gått over til noe svak dunking, ble dagen fort kjempe treg. Har ikke kjedet meg så mye på himla lang tid, og i tillegg fikk jeg ikke sving på tven før klokken hadde passert fem. Kjedsomheten resulterte i at jeg valgte å møblere om på rommet. Hele rommet! Er ingenting som står slik som før, og i hodet mitt skulle jeg ende opp med et stort smil, men slik har jeg ikke endt opp. Jajja, har holdt på med dette store deler av fredag ettermiddag, kveld. Tok et koselig avbrekk med jentene da. Dro på kino ved ti tiden og så "The wolfman" filmen gikk helt greit, men er ikke noe man må ha med seg eller noe jeg anbefaler. Klarte uansett å kose meg med jentene, og dagen ble ikke så værst likavel.

I dag har jeg sovet i senga til mamma, kosii. Vært en tur i byen, handlet litt til meg selv og noe små saker til kjærsten (løvvstuff til i morra) og tatt sol for siste gang før ballet, *Ikke lenge igjen nå, wihiiii". Men store deler av dagen i dag har også gått til rydding, komme i buns i en del skuffer og flytte rundt på enda flere ting. Får vel prøve å sette en stopper på møbleringa mi for denne gangen. Får klare å leve upraktisk litt til, når jeg vet at jeg vil bli strålende fornøyd når alt blir som planlagt. Skulle bare ønske det ikke hadde tatt så lang tid. Så jeg kunne årnet og fått det slik jeg ønsker nå med en gang. Har en del gode planer på lur, men får ikke fulført de før start trinnene er tatt.

Nå må jeg legge meg, skal avgårde rundt ni tiden i morra. Oppmann, here i come! nAtaa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Huffameien hodepine er no kjipe greier!
Ble sikkert kjempe fint på rommet ditt! Du er jo så kreativ :- )
klem fra Marte<3

Nanna Charlotte sa...

Tjaaa, joaa. Det funker, men ble ikke slik som jeg så for meg oppi hodet. Satser på å få vekk noen møbler og få årnet på nytt når ting har roet seg litt (: Så søt du er <3