14 februar 2010

Kjæresten, mødre og fastelavensboller.

Ja som sagt ble det tidlig opp i dag. Like greit, når jeg da fikk mer ut av dagen. Var hjemme fra fredrikstad rundt ett en gang og jentene var kjempe flinke i dag, morsomt å være med! Senere når jeg hadde kommet meg bak døra, fikk jeg flyttet tilbake senga, og det ble litt bedre.

Deretter ble det en dusj og årnings på meg. Kjæresten kom på besøk og vi fikk litt kvalitetstid og mettet magene før hele hurven (ment familien) kom på kaffe og kaker. Var en del og velge og vrake i på bordet, men når to kake stykker brownies, en stor fatelavensbolle med syltetøy, krem og marsipan var sklidd ned, ble det for mye å bare se på fristelsene. Magen var så stor. Bordet var fult med folk til alle kanter og stemningen var helt klart til stede. Hyggelig morsdagsfeiring! Senere når de kom seg avgårde, tok vi tak i muligheten for litt valentines kos igjen. Jeg ble tårevåt og sjarmert i senk og han ble også kjempe fornøyd med en liten valentines gave. Kastet heller ikke bort et sekund, og fikk mimret litt om forskjellige hendelser vi har opplevd sammen etter 10 måneder og 11 dager. Vidunderlig det å!









Nå har jeg funnet ut hva kroppen skal bære når morgendagen kommer og er ganske klar for å hoppe til køys. Helga mi har vær kjempe bra og jeg har fått gjort litt med alle. Venniner, familien og kjæresten, bedre enn det kan det ikke bli! Nå går faktisk #The Holiday# på tven og jeg kunne ikke fått en bedre avslutning. Helt utrolig søt film!

Ingen kommentarer: