08 februar 2010

Inspo; Olatøy.

Morgen dagens antrekk vil preges av et eller annet olatøy. Er en stundt til, før jeg kan bevege meg i dette farvannet, men vi tar et skritt nærmere en av vår/sommerens heteste trender ved å bevege oss med små skritt.






















Gud som jeg gleder meg til å rusle rundt i lette plag og smile til solen. La den gi litt farge på kroppen og bare ta frem en tynn golfjakke på kveldene.

Hvilken årstid liker dere best, og hva gleder dere dere til omhandlet den årstiden?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt nydelig! :) Det fins så mange kule mennesker rundtomkring!

Jeg er faktisk veldig glad i vinteren, men våren er også en favoritt :)

Nanna Charlotte sa...

Mange som er flinke, JA! Har egentlig sans for vinteren å, men nå holder det med snø for en stund. Våren er deilig, varmen kommer :D