08 februar 2010

Dagens høydepunkt.

Hadde en helt utrolig bra "skremme kjæresten" plan i dag. Snike seg bak en litt større gutt som gikk rett forbi Lasse, kunne derfor bare kaste meg over han, men det misslyktes. Endte med at jeg lå på ryggen og kavet og lo.















Bluse fra mammas garderobe, pelsvest fra bikbok, skjer fra veromoda og mørke jeans fra gina. Smykker fra hm, veromoda og lykke.

Senere kom mamma og pappa hjem fra Oslo og jeg rett og slett smeltet når jeg fikk se hvor nydelige penskoene er. Har siklet lenge og må si de leverer opp til forventningene og det med masse pluss. Gleder meg masse til å sprade rundt i så vakkre sko.















Senere venter fire stjerners middag, litt matte og bare relaxing. Dere skal i dag da ?

2 kommentarer:

Hanna sa...

Syns det passet inn med med menyer der oppe! Og skoene var skikkelig fine ;)

Nanna Charlotte sa...

Takker snuppa :)