18 februar 2010

Promday!

Nå kan du si det går i ett! Har akkurat kommet meg hjem fra skolen og skal i dette øyeblikk komme meg i dusjen. Sluttet en time tidligere i dag, så trodde jeg hadde masser av bedre tid, men mamma skjøv frem frisørtimen en time så da er det bare å sette i gang.

Bilder, hårnåler og en masse inspo og tanker fra mitt eget hodet blir fraktet med ned til frisøren. Timen begynner klokka to og jeg regner med at jeg går ut derfra glad og kjempe fornøyd etter en drøy time. Må huske å ikke ha på meg noe som må dras over hodet. viktigviktig.

Videre bærer det hjem igjen, ta på seg undertøy, strømper, smykker og alt dilldall for kvelden. Sminkkøren, Lena (venninne av mamma) kommer hit og skal sminke meg. Hadde prøvetime på tirsdag, så med noen små justeringer vet jeg at det vil bli toppers. Er så deilig å bare sitte stille på en stol mens hun (som jeg vet kan det) styrer og årner med sminken for å få meg så fin som mulig. Mamma skal vel også ta neglene mine samtidig som dette foregår. Morrro.












Blir vel å få på seg underkjørtet, skoa og kjolen etter det. Er nok knapt med tid igjen, men regner med å bli ferdig et sted rundt seks tiden. Regner også med at Lasse da har kommet hit slik at vi får tatt noen bilder før vi kjører av gårde opp til festningen.

Nanna

Ingen kommentarer: