16 februar 2010

Dette skal jeg i dag:


















Gleder meg til prøvetimene i dag, er ikke lenge igjen til ballet (torsdag kveld), så nå er det lurt nærme seg slutten av alle forberedelsene og finne ut hvordan ting skal være på ballet. Håper vi får det til og at det blir slik jeg ønsker. Vet hvertfall ganske bra hvordan jeg vil ha både sminken og håret i hodet, gjelder bare å få det fortalt best mulig til frisøren og sminkøren.

Som du ser består dagen også av mye lesing. Har en stor NM prøve i morra om kosthold og fordøyelse, er mye småtteri som skal sitte like godt som hva blodsystemet består av. Blir også morsomt med treningskamp i kveld. Lenge siden det har vært kamp og neste kamp er i slutten av mars. Så krysser fingra for at det blir et bra avbrekk og at jeg får til litt på håndballbanen.

- Nanna

Ingen kommentarer: