07 februar 2010

Rødeskinn og varmvind.

Har tilbrakt søndagen sammen med Mimmi og Nenne (Mormor og morfar). Vi har vært ute og gått i litt over en time. Det er noe jeg ikke gjør særlig ofte, men det er jo både koselig og deilig. Spesielt i dag, nå som sola har varmet ganske godt. Blir her til i morgen ettermiddag. Kjempe hyggelig, og ganske greit for ingenting sier imot at vi er ganske så bortskjemt her.



















Har fått i meg gode hjemmebakte boller og kringle. Kan ikke klage!

Ps, har også fått meg to tilleggs sider: "Nanna" og "outfit" dere får ta en titt og se hva dere syns. Blir glad om jeg får tilbake melding om det funker, eller om det ikke var noe.

Ha en fortsatt fin søndag :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det hørtes veldig koselig ut! Jeg er kjempeglad i å gå på tur. Blir jo lett slik når man har hund...

Så heldig du er som fikk boller og kringle... Merker jeg ble litt for sulten nå.. *ler*

Ha en fin uke, da!

Nanna Charlotte sa...

Santsant, sånn sett er det kjekt å ha hund :-) man tar seg tid til å kose seg ute å. Bruker tid til å få frisk luft og klarne hodet :-)

Har et lite ønske om en pomeranian engang :D får se hva det blir til, men ikke noe foreløbig.

Takk, det samme!