14 mars 2010

Bokorm og konkuranse med litt innblanding av matte.















Nå har jeg lagt her i et par, tre timer og lest. Begynner å bli ganske lei, men må regne med at jeg blir opptatt med dette for omtrent like lang tid til. Boka skal være lest ut til i morgen da vi skal få spørsmål om litt av hvert omhandlet innhold, forfatter og den literære perioden.

Hadde "smarte" tanker om at jeg skulle lese ut boka mi på fjellet, siden jeg bare hadde kommet 20 sider ut i "det som aldri skjer" med Anne holdt. Men når jeg da klarte å glemme den boka under pakkingen, slo vi til å kjøpte en annen bok i går når vi var i byen. "Bokhandleren i Kabul". Tiden har raskt krøpet inn og jeg har ikke godt med tid på meg, når jeg fikk lest litt i går og må lese den ferdig i kveld.

Konkuransen blir lett denne gangen, spørsmålet lyder: Hvor mange sider leser jeg i timen? Kommer jo så klart ann på om boken er lett lest eller treg, men nå går vi utifra denne boken og jeg kan fortelle dere at jeg leste tregt og har brukt en del timer.

Hint: Ikke rask nok til å klare femti, men halvparten over halvparten.

Får se hvor lenge vi holder denne gående, men en liten premie skal vinneren få. Satser på at noen av dere legger igjen et svar og at jeg trekker ut en av de med riktig svar i midten av den kommende uka. *bare et svar per kommentar, da det blir lettere å se hvem som har svart riktig og trekke mellom dem.

Da er det hei igjen til boka og hadebraa til dere!

9 kommentarer:

kristine sa...

ca 52 sider. Da blir det nesten en side i minuttet.

Kristine sa...

52 sider. da blir det nesten en side i minuttet. :)

Solveig sa...

37,5 s

Stine H sa...

37,5 sider i timen, tipper jeg på ;)

Andrea sa...

Jeg tipper 38 sider :-)

Maureen sa...

43

Hanna sa...

37,5 sider!

Marte Teien sa...

tipper på 54 sider ;-)

Marte Teien sa...

tipper på 54 sider ;-)