13 mars 2010

Hva skal jeg blogge om?

Siden Nanna er en tur på fjellet med sin herlige familie og kjæreste var hun så snill å spurte meg og Hanna om vi ville gjesteblogge mens hun var å lekte med Lasse i snøen. Klart ville vi det! Jeg tenkte at dette kom til å bli peace of cake, men tvert i mot. For det første er det jo vanskelig for meg som ikke har peil på mote og som ikke har en så innmari spennende hverdag, å skrive på Nannas mote/hverdagsblogg. For det andre ble det ikke lettere for meg å skrive når kjære Hanna Potter var først til mølla og fikk skrevet sitt praktfulle innlegg. Damn you!(: Og for det tredje så har jeg ikke peil på hva jeg skal skrive om!!!! Hjelpes meg...


Bevis på at Nanna og Lasse aldri kjeder seg i hverandres selskap;P

Og når jeg sitter her så kom jeg til å tenke på en ting; HVEM ER DU?
Jeg vet jo at Nanna har en del faste lesere, men jeg har ikke peil hvem dere er, hvor gamle dere er eller hvor dere kommer fra. Hvem er du egentlig?
En annen ting jeg kom til å tenke på, hvorfor leser du bloggen til Nannasølvet?
Jeg syns det hadde vært morsomt å få vite, og det trur jeg Nanna også ville likt.

Så pliktoppfyllende som jeg er begynner jeg meg å fortelle hvem jeg er og hvorfor jeg leser Nannas blogg: Jeg heter da Stine, er 15år og bor i Halden, surprise..! Jeg leser bloggen til Nanna fordi: Nanna er et sjarmtroll! Hun er rett å slett godjente tvers igjenom. Det kommer ikke mye stygt ut av hennes munn, hvis du ser bort i fra alle rapene da! Nanna har virkelig grunn til å være stolt over seg selv, hun er utrolig vakker, talentfull, smart, omsorgsfull og morsom. Bloggen hennes utstråler alt dette, så jeg ser virkelig ikke en grunn til å ikke lese den!


Et bilde av godjenta!



Minner, love you!

-Stine

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hahah, morsomt innlegg da! Masse flotte bilder og greier ;P

Jeg heter Hanna, også kjent som Hanna Potter. Jeg er også 15 år fra Halden, hurra! Det er flere grunner til at jeg leser bloggen til Nanna. For det første er det jo fordi jeg kjenner henne! For det andre er Nanna flink til å skrive variert og spennende. Hun har alltid noe flott å blogge om, istedenfor å blogge bare for å blogge.
Som du sa er hun også flink til å utsråle alle de positive sidene hennes på bloggen som gjør det morsomt å lese!

Nanna Charlotte sa...

Artig å lese dette her, Stine :-D du er jo så god!! Må innrømme at jeg ikke husket at bildet var prget så mye av "koslig selskap" men morro å se igjen :))

Samme gjelder for deg, fins ingen grunn til å ikke la deg gjesteblogge <3