22 mars 2010

Trafikant.

Dagen har gått så fort unna og det har vært så mye som har skjedd. Norsken ligger vi sånn greit ann med, siden mye av det vi skal si er allerede basert på ting vi kan fra føra av eller har en mening om. Skal bare ta fatt på noen ark i noen minutter før jeg legger meg til å sove.

Kjøre tre to og en halv time rundt omkring i Halden i dag. Gud som jeg gruet meg i dag formiddag, siden jeg bare hadde kjørt rundt og rundt i skolegården tidligere. Tok turen ut mot berg kirke, nedom byen, forbi risum, litt rundt omkring der og så noen rundt turen i tistedal. Alt var gøranes morro og vi fikk en del skryt for plassering, avgjørelser og hvordan vi kjørte generelt så det var supermorro! Tror nok også det faktum at jeg hadde på meg super undertøy, bobblebukse, bobblejakke og et storf skjerf i halsen spilte en stor rolle, for jeg frøs ikke i det hele tatt. Det var deilig det. For er det noe jeg har erfart nok ganger så er det at lille frysepinnen meg, fryser fra start til slutt, og det ble helt utelukket i dag. Wihiii. Gleder meg masse til torsdagens kjøre timer også, så er vel jeg ganske så klar for å putre rundt omkring i området. Bare en dum ting, jeg har jo ikke bursdag før etter sommerferien, når jeg har begynt på videre gående. Litt kjipt at det må føles så lenge til.....

















- nAtaaa!

Ingen kommentarer: