21 mars 2010

Hjemkomst med gaver.

Ble ikke så mye blogging denne helga, har vært hos beste foreldrene mine og det har skjedd noe hele tiden. Kampen i går gikk veldig bra, spilte mot oppsal og vant 26-20 så det var ganske morro etter at de ledet først 0-3 et lite stykke ut i første omgang. Var nok grunnet at vi bommet en del til å begynne med og hadde ikke helt kommet inn i rytmen. Jajja, gjorde det hvertfall spennende. Nå er jeg hjemme igjen i eget hus. Mamma og pappa har også kommet hjem igjen etter en langhelg med Kiel båten. Greit å ha de hjemme igjen,men også ganske kjekt når de har med seg litt gaver;

Fikk t-shorte fra moods of norway med hilsen fra Marit Breivik (håndball landslagets forrige trener), t-shorte fra HM's garden kolleksjon og jakke med volanger fra bikbok på deling med mamma.















Ble også litt små saker; bandasje topper en enkel hvit og en beige med blonder med truser som hører til, litt strikker og to par blomster strømper.















Også noe godis i tillegg. Kommer jo godt med disse nærmeste dagene når det blir mye jobbing til muntlig fremføring.















Nå får jeg komme igang med litt jobbing som kan foregå på egenhånd, min personlige skriveutvikling. Så skal jeg en tur bort til Maiken i kveld og få skrevet ned tanker og bli enige om hvordan vi skal gjøre hele fremføringen.

NB! Konkuransen fortsetter denne uken siden jeg ikke har noe tid de nærmeste dagene til å få kjøpt et par øredobber. Så det er fortsatt en mulighet. Dere kan gjette/ regne det ut her.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hvor har du kjøpt skittelsene?:)

Nanna Charlotte sa...

Fikk de av mamma og pappa når de kom hjem fra "Kiel båten". Så regner med at de er kjøpt på taxfree'en :)