17 mars 2010

Trengte å bli knadd nå.

Skjerf (nytt) fra Noanoa, Kjole fra Anthon, Jakke fra veromoda og bukse fra bikbok.
















Nå var det godt å komme seg hjem og rigge seg til i sofaen :) Skole dagen ble et kvarter lenger enn vanlig, hadde norskprøva i siste time og satt derfor litt over too. Det gikk kjempe bra og jeg har en super følelse! Gleder meg til å se resultatet. Etter skolen har det gått i ett. Første stopp var huset til tante og onkel som var klart for vasking og deretter ble det massasje benken. Kan jo ikke klage! Føler meg så fin og myk nå. Anbefales veldigveldig mye.

Videre tenker jeg å ta frem nytt costume og snart spise middag, før jeg må få gjort unna rle lekser og historie lesing. Senere blir det pakking, drar til Mimmi og Nenne (mormor og morfar) etter skolen i morra og blir der resten av uka. Kvelden blir slækk, men skal likavel få gjort noe.

Btw, husk konkuransen litt lengre ned, trekker vinner etterhvert og den heldige får et par øredobber. Blir det gutt (som jeg ikke tror) skal vi finne på noe annet morro.

Ingen kommentarer: