03 april 2010

1 års dag med skjønningen!

Helt utrolig hvor fort det har gått og det har vært og er helt suverent. Når jeg tenker tilbake på alt vi har gjort sammen i løpet av den tiden virker det som vi har vært sammen mye lenger enn et år, andre ganger kan jeg ikke skjønne at det virkelig har gått så lang tid. Det er rart å tenkte på det, men nå har det altså blitt til at vi har holdt sammen i 12 måneder, 52 uker, 365 dager og siden det da er et lite jubileum i dag, + lørdag + påskeaften tenkte vi å finne på noe vi ikke gjør hver dag, men det å planlegge hva vi skulle gjøre har vi ikke akkurat vært no flinke til. Uansett så ble det til at vi dro inn på Qality spa i strømstad og koste oss, kjempe deilig og så klart utrolig koselig. Fikk også noen innmari søte øredobber av han. Nydlige! tuseen takk. 

For ikke å nevne hvor fantastisk fint været har vært i dag. Sola har stekt og i strømstad var det rundt 14'c når vi satt og slappet av i sola. Kan jo annet enn å håpe på at dette fortsetter og at våren har kommet. Var ganske digg å ta på seg blomster skjørtet (vårlig) og skinnjakka i dag, krysser fingra for at det blir flere ganger.

Senere skal vi spise middag med familien og noen venner, lammestek, så det blir godt :)

Men nå skal jeg bare fortsette å kose meg med kjæresten min. Hadebraa så lenge så kanskje vi hørs mer fra oss i kveld.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer masse! Dere er så vakkre sammen <3

Anonym sa...

Håper dere hadde det bra! Høres sånn ut :) Gratulerer så mye <3