05 april 2010

En tur innom her.

Sånn var det og nå er siste fri dag øyeblikkelig over. Ferien har vært suveren med litt handling, et års dag, aprilsnar og i dag har jeg vært flink og vært ute å løpt et stykke. Har planer om å holde dette, en gang i uka, så skal jeg nok klare å merke stor forandring når sommeren kommer :-) Tok et mellom stopp hos kjæresten for å vise at jeg klarte å komme meg ut selvom jeg var fantastisk til murmeldyr i formiddag, det ble tv kos med kakkao og teppe, og slikt endte en vellykket løpetur *ler* sier det er greit med god samvittighet så lenge det bar første turen. Nå har vi vært gjennom dusjen og sitter og spiser kveldsmat, skal snart ta med meg kroppen og komme meg under dyna. Håper dere også har fått mange fine fridager!

Klemmer fra nanna.

Ingen kommentarer: