23 april 2010

Bybesøk.

Rusler rundt i byen for øyeblikket, har fått med meg noen småsaker og lagt noen til på ønskelista. Tok en tur innom bryggerhuset, fikk i meg en kanelbolle og litt eplemost og var bare meg og mitt eget selskap. Funket det også. Skal om ikke så lenge gå ned for å møte kjæresten som er flink å trener - Hmm! kanskje jeg skulle vurdert spenst nå som det er fri fra håndballen - også skal vi hente sølv armebåndet hans og jeg skal prøve noen sandaler. Deretter blir det godt å komme seg i kose klærne og slappe av i sofaen. Sover hos kjæresten i natt, så tror ikke det blir noe mer blogging. Innmari godt med helg nå, jeg skal bare kose meg masse!

Ha en super helg, folkens :-D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det hørtes ut som en veldig koselig bytur! :D

Nanna Charlotte sa...

Jodaa, greit å surre litt rundt for seg selv og titte og finne seg ting. Men er litt bedre å ha selskap :D