28 april 2010

På tapeten.


















Kjole fra fashionlove.no strømper fra gina og skjerf fra dixie/ bagorama + grå/rosa converse og grå/rosa veske.

Var ikke morro å se ut etter skoletid i dag, skulle sykle hjem og med tanke på været var det ganske så kjiipt. Men men, må man så må man. Startet å rydde og støvsuge med engang jeg fikk tatt av meg det våte og nå er også lenestolen + puffen solgt (Y).

Senere er det en del på tapeten. Må få jobbet med matte oppgaver og gå igjennom de forskjellige temaene - mattetentamen i morgen - men føler at jeg fikk brukt forberedelses dagen i dag godt, så får håpe det går lett med det meste. Har planer om å få årnet på rommet også, kanskje få gjort det litt koseligere her.

Blir en tur nedom byen å årne gave til Stine mor - fyller 16år til fredag - og deretter skal jeg en rask tur innom "svigermor" - hihi - levere fra meg noe tøy og prate litt.

Ingen kommentarer: