21 april 2010

Et møbel fattigere, mer plass rikere.

Sånn, da var det tid til å puste litt. Hadde Norsk tentamen i dag og det gikk bra etterhvert når skrivingen kom i gang. Produserte fire sider og svarte på det oppgaven ba om, så får håpe at det blir bra. Etter å ha sykklet hjem i snø (!!!) - skal ikke være lov i slutten av april - var det bare å sette igang med rydding og vasking av pult. Han som ville titte kom på døra når klokka var fem og dro igjen kvart over. Og det med pulten :D Morrrrrro! Så nå har jeg et møbel mindre på rommet og trives godt med mere plass, - kan bli outfit vegg inntil jeg gjør noe annet - men får vel sette til et nattbord, slik at jeg kan legge fra meg alle duppeditter og styr.















Tenkte det var på tide å få i seg noe mat - mamma er klar med middag - også skal jeg avgårde for å se på Halden talentet. Heiiijdåå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan vi få se hvordan hele rommet ditt ser ut ? :)

Anonym sa...

Hvor mye fikk du ?

Nanna Charlotte sa...

JOdaa, men vil vente til ting har kommet litt mer på plass, for øyeblikket er det bare sånn på halv tolv.

Fikk det jeg skrev på annonsen :)