09 april 2010

Heihaloheisann.

Ble hjemme fra skolen i dag da kroppen verket og kvalmen var til stede. Lurer på om jeg brygger på en forkjølelse for det meste er varmt, slitsomt og tungt. Har jo hatt folk rundt meg i det siste som har hatt en liten forkjølelse på lur, men banker i bordet og håper det ikke blir noe verre.





















Var en liten rundt tur i byen med mamma og fikk ordnet gaver til skjønningen. Skal i selskap i morgen ettermiddag så var greit å bli ferdig med det. Bagen er pakket og nå skal jeg ganske så snart avgårde til elsklingen og tilbringe de første dagene i helga der. Og søndag er det kamp i Rolvsøy.

Som dere sikkert har merka, har det kommet stusselig med innlegg de første dagene i april, men jeg har forløbig ikke nett og på iphone får jeg ikke med bilder.

Heiijdåå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Øya dine er virkelig utrolige!

Nanna Charlotte sa...

Tusen takk, veldig hyggelig å høre positivt :DD