07 april 2010

Kveldskos

Etter å ha gjennom ført en bra trening og tatt seg en god dusj, har stølheten blitt litt snillere mot meg. Nå tror jeg den bare vil erte litt og sitter fast i lårskinka. Jajja, ble litt bedre etter å ha beveget seg og myket litt opp. Skrubbet også ansiktet, så nå sitter jeg med honning smurt utover, stort glass melk og giga muffins for å pleie meg selv litt. Tommel opp!















Btw, michelangelo og jeg har forresten blitt perle venner, bare se, nå strekker vi hender.













Dette er bildet som jeg jobber med på kunst og håndverken fortiden. Vi lager en kollasj av et maleri med egen vri. Min vri på dette bildet blir å ta to jente hender i stedenfor, som skal pyntes med armebånd og dill dall og ta en inspo vegg til bakgrunn.

En ting til. Jeg har vært inne på nelly.com og laget bikini. Stem på min, så er du fin.

Ingen kommentarer: