13 april 2010

iPhone repp.

Har følt meg hjelpesløs og naken i hele dag, uten mobil. Det fine er at nå har iphonen min fått nytt glass etter et drop in besøk på Dr. iPod et privatfirma i Oslo. Resultate ble helt strålende så jeg er hvertfall veldig fornøyd!!

Over til noe annet så har Stine og jeg hengt sammen i dag. Først en tur nedom byen der baguetter, sjokolade melk og jordbær ble nøte i solen på brygga bak tistasenteret. Vidunderlig deilig. Kom hjem og fortsatte med å nyte solen, la oss på verandaen og ble liggende en god stund. Har også spilt treningskamp mot k5 (damene) i kveld, vant 25-17 og det var både morro og bra trening. Apropo bra trening så fortsatte jeg å holde løpe greia mi. Løpte et sted mellom 7 og 8 km sammens med Lasse i går kveld. Slitsomt, Ja! Men virkelig godt etter på, pluss at jeg klarte å komme meg ut av huset denne uken også, deilig å vite at jeg nå er ferdig med den dealen. Nå er det bare en hel uke til neste gang, vi smiler stort!

Natinatt, Nanna :)

Ingen kommentarer: