16 april 2010

Tentamen - det beste man kan, sant?

Endelig har nytt modem kommet vell inn i huset og jeg har fått internett tilbake. Yeeah!

Engelsk tentamen er også overstått (Yeaaah!) og med meg har det skjedd ett eller annet over natta. Når man til vanlig sliter med å skrive en til en og en halv side med engelsk tekst, men nå skriver tre og en halv side som egentlig gikk ganske bra for seg har det skjedd noe drastisk. Eller oppgaven traff meg rett og slett midt på hodet og jeg syns det var morsomt å skrive det jeg fant på. Fikk faktisk produsert en stil på tre og en halv side med mening - ikke likt meg -b så kan ikke gjøre annet enn å være fornøyd med meg selv på engelsk tentamen. Uansett hva karakteren blir er det en god følelse å få til noe bedre enn tidligere, vet jo at jeg skriver veldig enkel engelsk - for er det noe jeg suger i så er det å bygge opp engelske setninger og sette de sammen til en tekst - men uansett nå har læreren mere å ta utgangspunktet i og da får vi bare håpe at det går rette veien.

Nå er planene bare å slappe av før jeg skal møte i hallen, klar til å spille kamp. Skal spille mot Bekkelaget, som i øyeblikket har null poeng, men kan ikke ta noen forhastede slutninger. Vi blir en innbytter på benken i dag, om ikke vi får lånt med 94-jenta på 93-års laget. Satser på det. Om ikke, skal vi hvertfall få løpt en god del og trening blir det jo uansett hva resultatet sier.





















Genser fra bikbok, skjerf fra gina, veske og strømper fra noanoa og sko fra converse.

Tar helg med god samvittighet jeg, kos dere alle sammen! Goood heeeelg!

2 kommentarer:

Therese sa...

Liker stilen din, Nanna :- )

Nanna Charlotte sa...

Takk for det :-) kjempe hyggelig å høre!