05 mai 2010

Fra og til.

Heihei (: nå er det lenge siden jeg har vært innom her. Folka i klassen - få personer, men - mente de var innom her på bloggen min mer enn det jeg har vært i det siste og det har de nok helt rett i. Ukene inneholder fortsatt en del øving til prøver og noe lekser og skolen kommer helt klart først. Utenom lesestoff og skriblerier omhandlet skole har jeg fått gjort litt annet også. Disse dagene i form av: legebesøk, velkomst/ bursdags samling hos mormor og morfar, - morfar 65 år, hurra! og hjemkomst fra Liverpool/Chester - besøk hos marte, bilkos og dueskyting.

Ble med kjæresten min opp for å skyte duer for andre gang, etter å ha holdt tellinga på han og faren hans en og en halv omgang, fikk jeg prøve noen skudd. Traff min første due - av seks skudd- og gurimalla så morsomt det er! Lysten til å treffe er nok for stor i forhold til hvor kontrolert jeg klarer å være med hagla i armene, men men, øvelse gjør mester og målet står på fem.

Er ikke så mye å slenge ut om her nå. Hadde en spansk fremføring i dag sammen med Marte og syns det gikk greit, skulle vært "genral prøven" som var den endelig fremføringen for da kunne jeg alt utenat. Men, men. Jajja, sånn var det ikke og resultatet blir nok greit.

Nå skal jeg sette i gang med lesing til NM- prøve. Må få kommet gjennom kapittelet et par ganger i løpet av dagen for her er det mye som skal inn det ene øret og bli værende. Hadde det bare vært like lett å skjønne alt - som å si fossilt brennstoff - skulle jeg ha sagt det i hele dag.

Antrekket fra i går på premieutdelinga og videre utover kvelden: Buksedress fra replay, skjerf fra dixie, converse og ola jakke arvet av mamma.













Om en times tid er jeg i hjortberghallen på premieutdeling. Laget mottar to priser - en for best oppmøte og en for årets medspiller - tror nok ikke jeg bærer noen ut døren get.

Hadebraa så lenge, så sees vi etterhvert en gang!

Ingen kommentarer: