29 april 2010

Heretter ser du meg bare i joggis, kanskje.

Dagen har bare flydd av gårde til tross for en del kjedelige timer. Siste tentamen - matte - er overstått, så nå er det bare eksamen - skriftlig og muntlig - som ligger på lur. Kommer noen prøver i de forskjellige fagene i nærmere framtid så må fortsatt holde fokus. Med fri dagene 13 (kristihimmelfarsdag),14 (undervisningsfri),15 & 16 (helg), 17 (halvveis fri dag og feiring). mai bidrar til å lade opp, klar til å få vite skriftlig eksamen dagen etterpå og fullføre en avsluttende oppgave.

Jepp, jepp, ser ikke så mørkt ut fremover. Men tilbake til det at dagen har blitt borte på null komma niks - til deres store interesse - har jeg vasket og ryddet hos tante etter skolen og deretter dratt rett videre på dommerkurs. Tørkanes. Men det gode oppi alt dette - jeg tjener penger på vaskinga og det var siste innspurt på sjefopplæringa - så alt i alt har jeg kommet ganske langt med dagens harde aktivitet.

















Tror jeg må satse på koseklær når det er prøver fremover, magefølelsen var nemlig bra både i dag og på engelsk tentamen. Hmmmm..

4 kommentarer:

www.kulern.com sa...

Fin blogg du har ♥
Kom gjerne innom min blogg www.kulern.com hvis du er glad i make-up ♥GIVEAWAYS♥
Ha en fin helg =D

Nanna Charlotte sa...

Takktakk (:

Anonym sa...

Oi, du får det ganske travelt, ja! Ikke rart joggeklærne må fram ofte, når man skal lese til prøver og tentamener ;) Lykke til!

Nanna Charlotte sa...

Takk for det :D