13 mai 2010

Himmelspretten.

Ble bare til at Lasse og jeg slappet av mens dagen fløy avgårde. Himmelspretten er jo som sagt en rød dag - hvile dag - så hvorfor ikke. Senere kom jeg meg inn i dusjen og dro avgårde til Pernille, der alle håndball jentene var samlet for en jente kveld/ pizza kveld. Koselig.

Fikk med oss tangerudbakken og paradise hotel. To program jeg ikke har sett på tidligere. Har ikke fått med meg en eneste episode. Jajja, lo litt av tangerudfolka, så søte og artige, men har virkelig ikke gått klipp av noe når det gjelder paradise.





















Slik ble jeg seende ut i kveld: Tunika fra Lykke. Jeans fra Gina, Øredobber fra H&m, Bibi armebånd fra Lykke og Armringer fra primark og acessorize.

4 kommentarer:

Therese sa...

fint antrekk :)

Nanna Charlotte sa...

Tusen takk :-)

Andrea sa...

Så fint antrekk! :-)

Sv: Tusen takk for det:) Jeg husker faktisk ikke hva butikken het, desverre, men jeg kjøpte den på Torvbyen i Fredrikstad. I en typ skatebutikk (nesten som Session) :) Klem <3

Nanna Charlotte sa...

Takktakk :-) ukii, var utrolig søt hvertfall! <3