12 mai 2010

MUD - midlertidig ute av drift.

Dagen startet supert med et stort smil om munnen etter to timer med spansk. Fikk vite at forrige ukes fremføring ga resultat på en 6-. Morrrrro! Senere ble det ikke fult så artig når både norsk og engelsk tentamen ble en skuffelse! De siste timene var derfor ikke hodet helt på plass, men til tross for det var det en ny prøve som skulle utføres. Tror den gikk sånn passe greit, men venter fortsatt på å få vite poengene av den siste skrftlige oppgaven, krysser fingrene for at 5'ern kapres.

Over til noe annet, så er det lang helg nå! Guri malla så vidunderlig det kommer til å bli. Alt annet enn skole og hardttenkene hode bry skal jeg spares for - nå skal jeg slappe av og kose meg. Om ikke så alt for lenge, nærmere sagt fem minutter står kjæresten på døra. Satser på at han lett muntrer meg opp etter dagens nedtur. Dere hører nok fra meg i morra kveld, for nå skal jeg bare være i kjærestemodus

































Skjorte - Gina // Bukse - Gina // Smykker - Lykke og kjedebutikker

Ingen kommentarer: