05 juni 2010

Bursdagsoutfit

Lå og solte meg litt forlenge i går, før jeg skulle sette igang med årnings. Tiden strakk derfor ikke helt til, og jeg måtte forte meg avsted. Etter å ha kommet hjem fra en herlig bursdag - god mat, god dessert, kubbspilling, prating, film, bilder og gamle filmer av opptreden vi gjorde i femte klasse - var jeg for trøtt til å sette meg ned her foran datan, men sånt skjønner dere. Valgte frynsekjolen i går, med de høye mørkebrune sandalene og tok med en brun strikkajakke til utover kvelden.

















Kjole - Message, Jakke - Dorothea, Sandaler - Vagabond

2 kommentarer:

Anonym sa...

Herlig outfit! Søta :)

sv. Jaa, får håpe dere slipper eksamen! Hadde vel vært herlig. Satser på at streiken vår varer ut morra dagen også.. I hope so! :)

Nanna Charlotte sa...

Takker for det, Alexandra :D

Innmari herlig hadde det vært ja! :-) Krysser fingra.